Strateško planiranje i savjetovanje

Na dinamičnom tržištu na kojem se često mijenja kontekst u kojem djelujemo, organizacije često ne uspijevaju prilagoditi strategiju zadanim i novonastalim okolnostima. Važna razlika između rastućih organizacija i onih koje stagniraju ili slabe nije samo kvaliteta njihovih proizvoda ili usluga, nego njihova sposobnost prilagodbe društvenim i tržišnim uvjetima. Pragma komunikacije svojim dugogodišnjim iskustvom i znanjem jamči razumijevanje konteksta te odabir najbolje moguće strategije i njezino uspješno provođenje.

Usluge u sklopu STRATEŠKOG PLANIRANJA I SAVJETOVANJA

  • strateško i implementacijsko savjetovanje
  • komunikacijsko savjetovanje
  • izgradnja i razvoj reputacije CEO-a
  • krizni komunikacijski management
  • uspostavljanje i održavanje odnosa s lokalnom zajednicom
  • specijalistički komunikacijski treninzi prilagođeni potrebama klijenata
  • treninzi medijskih i javnih nastupa i treninzi prezentacijskih vještina