• projekt-zgb-pivovara-01
  • projekt-zgb-pivovara-03
  • 352P4606_oweb
  • projekt-zgb-pivovara-04
  • projekt-zgb-pivovara-05
  • projekt-zgb-pivovara-06

Zagrebačka pivovara

kampanja Razmisli

NAZIV PROJEKTA

organizacija i provedba kampanje odgovornog konzumiranja alkohola “Razmisli”

VREMENSKO RAZDOBLJE

2008. – danas

OPIS PROJEKTA

Kampanja Razmisli pokrenuta s ciljem podizanja svijesti i edukacije javnosti o
odgovornom konzumiranju.

Kampanja se bavi raznim područjima zloupotrebe alkohola u sklopu kampanja: Kad
piješ ne vozi, Poštuj mlade, reci im ne i Treba znati stati.

Provedba godišnjeg istraživanja o navikama konzumiranja alkohola u Hrvatskoj putem
internetske stranice kampanje www.razmisli.net.

Jačanje reputacije među dionicima i pozicioniranje kao društveno odgovornog pivara.

REZULTATI

Odličan feedback javnosti i medija na sve projekte u sklopu kampanje.

Uključenost i intenzivirani odnosi sa svim ključnim dionicima / partnerima projekta – Ministarstvo unutarnjih poslova RH, Hrvatski Autoklub, Hrvatski zavod za javno zdravstvo, Agencija za odgoj i obrazovanje.

Kvalitetna medijska pokrivenost.

Još projekata